Vakantie, carnaval en meer.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Hanna Lisa - WaarBenJij.nu Vakantie, carnaval en meer.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Hanna Lisa - WaarBenJij.nu

Vakantie, carnaval en meer..

Door: HL

Blijf op de hoogte en volg Hanna

13 Maart 2014 | Curaçao, Willemstad

Laat ik beginnen met de vakantie.. Vorige week hadden wij nl. een soort van vakantie.. we hoefden alleen vrijdag maar naar stage! Hier op Curaçao wordt carnaval uitgebreid gevierd en dus waren we alle dagen van het carnaval vrij!
We hebben dit 'gevierd' door een dag westpunt te gaan met alle huisgenoten, ook hebben we de grotten van Hato bezocht en zijn we naar de optocht wezen kijken. En het is waar, het carnaval hier is een soort kleine versie van Rio. Hele mooie pakjes, allemaal handgemaakt, en grote parades. Waar ze in NL snoep uitdeelden, deelden ze hier condooms en lichtgevende sticks uit. Wel moesten we heel lang wachten en duurde de optocht zelf ook heel lang. Maarrr het was leuk!

Deze week moesten we gewoon weer naar stage, klaag klaag. Bij Lisa begon het thema Natuur en ze heeft visjes gekocht! In eerste instantie was het bedoeld voor stage, maar na 2 weken neem ik ze mooi weer mee naar huis! Hanna mag morgen alleen draaien want haar mentor wordt geopereerd! Ze doen hier niet moeilijk over stagiaires alleen voor de klas laten staan.

Verder gaan wij op bezoek bij onze BFF's in Suriname :)
23-27 april gaan we vakantie vieren bij Mike en Max, erg gezellig!
Ook zijn we inmiddels begonnen bij de sportschool (met warme douche!!) en sporten we nu om de dag.
Donderdag gaan we beginnen met onze cursus Spaans!

We hebben hier een heel eigen leven opgebouwd en we genieten nog met volle teugen!

Kus!

• 16 Maart 2014 - 20:00

Stella:

Lieve Lies leuk om het reisverslag te lezen. Zo blijven we bij. Vanmiddag was opa hier en hebben we gezellig over je zitten kletsen, oa he dat snap je wel. Ben wrl benieuwd wat voor soort onderwijs er gegeven wordt. Maar we kleten wel bij als je terug bent. Hebben vast nog wel een barbecue voor je naar Spanje gaat. Heel veel liefs Stella