Time flies.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Hanna Lisa - WaarBenJij.nu Time flies.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Hanna Lisa - WaarBenJij.nu

Time flies..

Door: HL

Blijf op de hoogte en volg Hanna

26 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

When you're having fun.

En dat hebben we! We zijn hier nu bijna een maand, maar het voelt alsof we hier al veel langer zijn. Aan de andere kant is deze maand voorbij gevlogen en zullen de andere drie ook zo om zijn.. dat is dan weer jammer!

Op stage gaat het allemaal z'n gangetje. We draaien de hele dag en zijn 'druk bezig' met ons onderzoek. De klik met de kinderen is inmiddels aanwezig, die met de mentor af en toe wat minder.
We hebben vanmiddag 'vergadering' gehad, we moesten de schuur opruimen. Wij waren gelukkig niet de enige die dit eigenlijk niet normaal vonden, maar vele handen maken weinig werk en na twee uur waren we klaar.

Naast stage zijn we enorm druk met ons kleurtje. We zijn inmiddels al best bruin, al zeggen we het zelf. We doen dit door verschillende strandjes en zwembaden te bezoeken, tja.. het is een erg zware bezigheid, maar je moet er iets voor over hebben he!
Afgelopen weekend hadden we een lang weekend, we waren de maandag ook nog vrij! Heerlijk! Zondag was er een beachfestival bij Cabana (heel gezellig!) en maandag hebben we liggen chillen bij Cas Abou, god-de-lijk. Beetje verbrand, maar dat hoort erbij. We smeren goed. We hebben al 2 tubes zonnebrand opgesmeerd.
Morgen (donderdag) is onze vaste vrije dag, dus dan moeten we weer de zon in, vervelend!

Volgende week hoeven we alleen vrijdag naar stage, de rest van de week lekker vrij! Wat is carnaval toch een heerlijk feest haha.
Aanstaande vrijdag staat het grootste feest van de maand op de planning; full moon. Het is dan eigenlijk halve maan, maar wanneer de maan heel is (in het midden van de maand) hebben de mensen op het eiland geen geld, dus heeft het ook geen zin om een feest te geven.

Verder hebben we afgelopen week een enorm avontuur beleefd.. de kapper! In eerste instantie gingen we om Lisa's haar af te knippen, een spontane actie. Toen Hanna zag hoe geweldig Lisa haar haar daarna zat en hoe goed de kapster was, ging ze toch nadenken over de puntjes.. Gelukkig heeft ze doorgezet en valt haar haar nu nog mooier dan dat het voorheen deed! Ik ben trots op je Han!

Daarnaast volgen we natuurlijk onze club, ja ook hier zenden ze goed voetbal uit! Vorige keer keken we bij Cabana en eigenlijk wilden we dat elke keer gaan doen. Maar na een wat bagger optreden van Vites vorige keer (eerlijk is eerlijk..) durfden we het afgelopen zondag niet aan om daar weer te gaan zitten. Ditmaal kozen we voor een livestream in bed, ik moet eerlijk toegeven dat half 10 'sochtends ook wel wat vroeg was, en hadden we gelukkig alle redenen om te juichen!

Ik denk dat dat het nieuws wel weer was van afgelopen week..
We hebben geen ruzie meer gehad met locals, thank god!
Oh ja! Hanna is 2 mei jarig en voor de lieverds onder ons die haar een kaartje willen sturen (of voor degene die sowieso een kaartje willen sturen), dit is ons adres:
Bonitostraat 2
Willemstad
Curaçao
Ja inderdaad, aan postcodes wordt hier niet gedaan.

Nou, wij gaan ons klaarmaken voor vanavond, ja.. weer een feestje (zucht..). We wensen jullie een fijne nacht voor nu en een fijne vakantie voor volgende week!

Dikke kus van het steeds heter wordende Curacao.
(maar daar zullen we niet over zeuren :))

• 26 Februari 2014 - 23:27

Martin:

Wat hebben jullie het toch zwaar. Maar fijn dat jullie het zo goed naar je zin hebben. En a.s. zaterdag gaan we ook Roda nog ff wat verder in de strond douwen. Kwart voor vier jullie tijd overigens. Dikke kusssss.

• 26 Februari 2014 - 23:28

Martin:

Oeps. Stront is met een t