Misschien stiekem toch al wel een beetje aftellen. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Hanna Lisa - WaarBenJij.nu Misschien stiekem toch al wel een beetje aftellen. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Hanna Lisa - WaarBenJij.nu

Misschien stiekem toch al wel een beetje aftellen.

Door: HL

Blijf op de hoogte en volg Hanna

12 Mei 2014 | Curaçao, Willemstad

Nog maar 10 stagedagen!
Dat is toch wel iets dat we een beetje aftellen.. stage. Het is jammer maar waar. Stage lopen op Curaçao is/was geweldig, alleen was het stage onderdeel iets minder geweldig. Stage was voor ons beide niet zo leuk, want er zijn meer negatieve dan positieve verschillen met Nederland. Er wordt hier heel anders omgegaan met de leerlingen en met stagiaires. Wij zullen hier op dit moment niet verder op in gaan.

Sinds ons laatste reisverslag, de vakantie in Suriname lijkt alweer maanden geleden.. zucht, is de tijd gevlogen. We hadden nog een paar leuke dingen op de planning staan. Zoals de verjaardag van Hanna en het concert van Marco Borsato!
Hanna was op vrijdag 2 mei jarig en haar verjaardag begon natuurlijk om 00:00 al. De dag ervoor zijn we met Slomp naar Bermuda geweest en om 12u kreeg Hanna vuurwerk en een verjaardagsshotje van de barman! Top geregeld Slomp! :) We zijn die avond flink doorgegaan en het was erg gezellig!
De volgende ochtend was iets minder gezellig haha. Gelukkig was ik, Lisa, het minst brak, want ik had een vroege planning. Vroeg opgestaan om alle slingers en ballonnen op te hangen en om taart te bakken. Na 3 mislukte taarten heb ik maar een berg soesjes opeen gegooid en was dat Hanna haar verjaardagstaart. Gelukkig was Han er erg blij mee haha.
Na een verjaardagsontbijt en de cadeautjes zijn we toch nog even naar bed gegaan om wat uit te brakken. 'S avonds lekker uiteten geweest en daarna was het weer tijd voor het maandelijkse feestje: Full moon.
Zaterdag 3 mei niet heel veel tijd gehad om uit te brakken, want 's avonds stond Marco Borsato op de kleine werf! We hebben vroeg gegeten en zijn er al heen gegaan voordat de deuren open gingen. Hierdoor stonden we bijna vooraan en hadden we een super plek! Ik denk dat door onze plek het concert nog ietsje geweldiger was! :) Want geweldig dat was het.. wauw. We zijn nog steeds aan het nagenieten hihi.
U zult begrijpen dat we op zondag niks hebben uitgevoerd. Maandag was het dan weer tijd voor stage en de wekker op 06:00. Auch. Dat was wel ff wennen na zo'n geweldige vakantie!! Gelukkig hadden we op woensdag al weer weekend, zwaar leven eh.
Afgelopen weekend heel relaxed gedaan. Vrijdag een heerlijke dag op het strand gehad en daarna uiteten geweest. Zaterdag en zondag niet zoveel gedaan, beetje uitgerust van de 'zware' week.

Nog maar een paar stagedagen.. de tijd vliegt. Over minder dan 3 weken staan we alweer op schiphol. (schiphol mam, niet dusseldorf, schiphol!) Stiekem verlangen we af en toe al wel weer naar ons eigen bedje, onze vriendjes en vriendinnetjes en mama & papa.
Maar eerst ga ik donderdag nog met dolfijnen zwemmen!! Dit heeft lieve Hanna geregeld voor mijn verjaardag, ja ik ben pas in augustus jarig ja. Dank lieve vriendjes en vriendinnetjes en mama, voor het mogelijk maken van een van mijn dromen! Hierna zal uiteraard weer een reisverslag geschreven worden.

Voor nu:
Bon nochi!
Dikke kus van ons <3

• 12 Mei 2014 - 22:39

Ans:

Jullie zijn niet de enigen die aftellen hoor!!
    Tot over 19 dagen op Schiphol!!! Ik onthoud het nu wel hoor schat!!
    Knuffel XXX