Kennismaking op stage - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Hanna Lisa - WaarBenJij.nu Kennismaking op stage - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Hanna Lisa - WaarBenJij.nu

Kennismaking op stage

Door: HL

Blijf op de hoogte en volg Hanna

07 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

De tijd vliegt hier op dit heerlijke eiland.. de eerste week is bijna om en maandag beginnen we op stage! Vandaag hebben we kennis gemaakt op stage, maar dat later.

Woensdag 5 februari zijn we naar het mooiste strand ever geweest, ja echt fantastisch! De foto's staan (natuurlijk) al op facebook en zijn al gemaild naar oma, maar ik zal het toch nog even omschrijven; wit strand, blauwe zee, palmboompjes. Een typisch prachtig strand. Toen wij na deze uiterst vermoeiende dag thuis kwamen, wachtte daar Fleur op ons! Om Fleurs komst te vieren zijn we die avond met alle huisgenoten lekker uit eten geweest en daarna een feestje wezen vieren.

Gisteren hebben we een dag doorgebracht bij een zwembad van een resort. Heerlijke bedjes en lekker in de schaduw liggen lezen. Ja, in de schaduw inderdaad.. door de verbranding waren we gedwongen een dagje rust te nemen. Maar wees niet bang, wij zullen ongekend bruin terug komen! Gisteravond lekker pannenkoeken gebakken en filmavondje met de huisgenoten. Tussendoor ook nog even geskyped met Max en Mike in het verre Suriname!

Vanmorgen was het ellendig vroeg opstaan.. aangezien Hanna met haar mentor had afgesproken om om 07:10 kennis te maken. Het was even doorbijten maar uiteindelijk waren we ruim op tijd op stage, het bleek maar 5 minuten rijden te zijn. Die kennismaking verliep best wel uhh.. grappig. We kwamen nl. op school en kwamen onze stagebegeleidster tegen, zij had alleen geen tijd voor ons en zou ons maandag wel rondleiden. Na een voorstelling aan het team, gingen wij ieder onze eigen kant op naar onze eigen klas. Hanna en Fleur zitten in hetzelfde gebouw en Lisa zit twee gebouwen verderop. De eerste indrukken van de mentoren verschillen.. die van Fleur is wel relaxed, die van Hanna is chaotisch en die van Lisa is erg fanatiek. Terwijl iedereen hier van het weekend geniet, zal Lisa de rekenmethode moeten doorspitten als huiswerk. Ach, verschil moet er wezen!

We hebben best wel zin om te beginnen maandag, maar gaan eerst gigantisch van het weekend genieten. Vanavond en morgenavond een feestje en verder zullen wij overdag op het strand te vinden zijn.
Fijn weekend iedereen!
Dikke kus van ons

• 08 Februari 2014 - 13:18

Marlies:

Hoi lieve Lisa en hanna natuurlijk!

Super leuke verhalen! Veel plezier t weekend!
    Lisa ik mis je nu al:):)

Xxxx Marlies

• 09 Februari 2014 - 18:14

Vivian:

Halloo meiden,

Zo te zien gaan dit een paar onvergetelijke maanden worden. Geniet er van. Dan kunnen wij van jullie verhalen genieten. :)
    XVivian

• 10 Februari 2014 - 08:51

Martin:

Hoi Lieve Lisa en Hanna,

Zo nou gaat het echt beginnen, nou ja die paar uurtjes per week overleven jullie ook wel. Gewoon aan de feestjes denken die komend weekend vast weer plaatsvinden. Leuk om op deze manier van jullie belevenissen te horen.

Groetjes Papa/Martin