Laatste stagedag, laatste reisverslag.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Hanna Lisa - WaarBenJij.nu Laatste stagedag, laatste reisverslag.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Hanna Lisa - WaarBenJij.nu

Laatste stagedag, laatste reisverslag..

Door: HL

Blijf op de hoogte en volg Hanna

29 Mei 2014 | Curaçao, Willemstad

Ja.. dit was het dan. Onze 4 maanden op Curaçao. Voorbij gevlogen en tegelijkertijd lijkt het alsof we hier al jaren zijn. Het voelt een beetje dubbel.. het is enorm jammer dat we ons leven hier achter ons moeten laten, maar het is ook wel weer fijn om iedereen te zien.

Laat ik beginnen waar ik vorige keer gebleven was.. het zwemmen met dolfijnen! Wat een geweldige ervaring was dat. Hele lieve dieren met een zachte huid (wat ik totaal niet had verwacht). De foto's zijn allang verschenen op facebook en ik denk dat mijn gezicht op die foto's meer dan genoeg zegt.
De dagen daarna zijn erg snel gegaan. De laatste dingen voor stage voorbereiden, langzamerhand afscheid nemen van alles..
Het afscheid nemen begon vorige week al, toen we afscheid moesten nemen van Lore en Maaike, twee fantastische Belgische medestagiairs. We zijn woensdag lekker met hen uiteten geweest, daarna dansjes gedaan bij Cabana en de dag erna hebben we op Cas Abou gelegen.
Afgelopen weekend hebben we afscheid genomen van Zanzibar en tot ziens gezegd tegen Wet&Wild. U begrijpt, het was een zwaar weekend!

En toen brak de laatste week aan..
Maandag was een 'gewone' lesdag, niet zo heel veel bijzonders. Dinsdag vierde Hanna haar afscheidsfeestje en had Lisa sportdag. Ook zijn we 's avonds naar the movies geweest. Woensdag was het precies andersom; Hanna sportdag en Lisa afscheidsfeestje. De afscheidsfeestjes waren meer dan geslaagd en de sportdagen waren een beetje saai :) We hebben een hoop lieve en mooie woorden gehoord, van ouders, kinderen en onze mentoren. Ook over onze beoordelingen mogen we absoluut niet klagen. Hanna heeft gemiddeld een 5 en Lisa een 4 (5 was het beste, 1 het slechtste).

De twee laatste dagen gaan we nog even goed genieten. Zaterdag worden we door Cor naar het vliegveld gebracht en dan zit ons avontuur erop. We kunnen terug kijken op een geweldige tijd waarin we onszelf en anderen beter hebben leren kennen en waarin we hebben geleerd om op eigen benen te staan.

We willen jullie enorm bedanken voor jullie steun en het trouw volgen van onze blog. Wij zullen de komende zomer weer doorbrengen in Spanje, op camping Castell Montgri. Wij zullen hier zijn van 30 juni t/m 24 augustus. We zullen proberen om af en toe een blog te schrijven, al kan ik niets beloven.

Dikke kus van het op dit moment een beetje regenachtige dushi Korsou en tot heel snel! <3

• 29 Mei 2014 - 21:06

Ans:

Mooi dat jullie allebei naast alle vakantie en prachtige avonturen ook nog een meer dan voldoende stage-beoordeling hebben. En.....prachtige afsluiting van een bijzondere tijd! knuffel voor jullie X