Ouders, huisartsenpost en niet zo heel veel meer.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Hanna Lisa - WaarBenJij.nu Ouders, huisartsenpost en niet zo heel veel meer.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Hanna Lisa - WaarBenJij.nu

Ouders, huisartsenpost en niet zo heel veel meer..

Door: HL

Blijf op de hoogte en volg Hanna

22 Maart 2014 | Curaçao, Willemstad

Ja, Hanna was afgelopen zaterdag (15 maart) even het gelukkigste meisje op aarde.
Ze zit nog steeds met mij op dit heerlijke eiland (dat is natuurlijk al iets om gelukkig van te worden) maar nu zijn ook haar ouders er! Han geniet volop, uiteten.. strandjes.. warme douche.. etc.

Terwijl Hanna geniet, zit ik thuis. Jawel de huisartsenpost gaat niet over Hanna.. Afgelopen woensdag wilde ik heel onschuldig een bakje noodles eten. Ik zet het kommetje met kokend water op tafel en wil gaan zitten. Een beetje lomp ben ik wel, dus natuurlijk viel dat bakje kokend water over mijzelf heen.. resultaat: mijn hand 4 uur lang in een bak ijswater en een dikke blaar en brandwond op mijn been. Gelijk donderdagochtend maar even langs de huisarts gegaan en na 3 uur daar geweest te zijn, was de blaar doorgeprikt en had ik een soort van verbandje om mijn been. Conclusie: een week lang geen zon en geen douche/zwembad. Shit.
Naast het noodles-incident ben ik ook nog eens ziek geworden, dus mijn week kan niet meer stuk :)

Met mijn been gaat het inmiddels beter en ook mijn ziek zijn is iets minder geworden. Hanna geniet nog steeds helemaal van haar ouders en gaat vanavond ook lekker in het zachte bed met een vleugje airco slapen.

Verder zijn we deze week begonnen aan onze cursus Spaans. Geweldig! Het is nu al helemaal leuk en we spreken het al bijna vloeiend (lees: we kunnen zeggen hoe we heten, nl. me llamo Lisa). Jaha!

Voor de oudjes onder ons: slaap lekker!
Voor onze jongere vriendjes en vriendinnetjes: veel plezier vanavond!

Ajo dushi's <3

  • 23 Maart 2014 - 19:47

    Stella:

    Goed zeg dat Spaans van je! Je spreekt het al vloeiende ha ha. Gelukkig is het redelijk goed afgelopen met je bakkie noedels. En je bent iets minder ziek las ik. Ik krojg geen melding van jullie waarbeniknu dus ik moet het henben van Hanneke haar links. Nou lieffie ff een weekje rust en des temeer kan je et dan weer vet tegenaan. Geen ruzie met de locals gehaf? Vette knuffel van tante stellebel

  • 29 Maart 2014 - 23:24

    Hanna En Lisa:

    He lieve tante Stel,
    Wat leuk dat je ons volgt :)
    Ik kan je in de mailinglijst zetten als je dat wilt, dan krijg je onze prachtige verhalen in je mail?
    En nee, we hebben geen ruzie meer gehad gelukkig hihi.
    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanna

Wij zijn Hanna en Lisa en wij beleven heel avonturen samen. Geen land is ons te ver, geen activiteit te gek. Enjoy our stories <3

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 9901

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 01 Juni 2014

Curacao!

26 Juni 2013 - 01 September 2013

Animatrices in Spanje

Landen bezocht: